› Gospodarka
14:17 / 28.01.2020

W czym tkwi tajemnica sukcesu długopisów reklamowych?

W czym tkwi tajemnica sukcesu długopisów reklamowych?

Wystarczy przyjrzeć się długopisom znajdującym się na biurku, aby przekonać się, że większość z nich jest gadżetem reklamowym. Firmowe długopisy to materiały promocyjne, które od lat nie mają sobie równych – i to pod wieloma względami. Specjaliści zajmujący się ich projektowaniem, stają na głowie, aby były jak najbardziej pomysłowe i mogły zaskoczyć swoim wyglądem. Jednak co zadecydowało o tym, że większość firm stawia na długopisy firmowe z nadrukiem?

Jak mogą być wykonane długopisy reklamowe z nadrukiem?

Trzeba pamiętać o tym, że projektowanie gadżetów promocyjnych wymaga odpowiednich umiejętności, ale także kreatywności oraz fantazji. Właśnie dzięki temu może powstać długopis reklamowy z nadrukiem, który wyróżni się na tle innych materiałów piśmienniczych.

Nowoczesny długopis z nadrukiem ma niewiele wspólnego z tym, który był gadżetem firmowym jeszcze na początku tego stulecia. Dzisiaj nie produkuje się ich z mało wytrzymałego plastiku mającego tendencję do kruszenia się. Firmowe długopisy mogą być naprawdę fantastycznymi artykułami biurowymi – wystarczy zajrzeć na stronę internetową i zainspirować się ofertą OpenGift: https://www.opengift.pl/dlugopisy-reklamowe/. Szybko przekonasz się, że wybór możliwości, co do ich kształtu i formy, jest ogromny.

Długopisy reklamowe mogą być prostymi, eleganckimi modelami wykonanymi z metalu. Ich gładka powierzchnie jest idealna do tego, aby umieścić na niej stosowny grawer. Taki gadżet z całą pewnością będzie chętnie używany przez osobę, która go otrzymała.

Oprócz tego można postawić na mniej oficjalne, wielobarwne modele. Często mają one różnokolorowe wkłady, są więc idealnymi długopisami dla najmłodszych. Jako gadżety firmowe można wykorzystać również długopisy, które świecą dzięki temu, że są zasilane bateriami.

Trendy związane z ochroną środowiska przyczyniły się do tego, że długopisy reklamowe są produkowane również z surowców biodegradowalnych. Coraz częściej używa się do ich tworzenia także tektury oraz naturalnego drewna.

Co powinno znaleźć się na długopisie z nadrukiem?

O tym, jaki nadruk powinien znaleźć się na długopisie, decyduje sam zleceniodawca. Zawsze powinien on jednak pamiętać, że liczy się estetyczny i przejrzysty projekt takiego gadżetu.

Na długopisie można umieścić jedynie krótkie, ale intrygujące hasło reklamowe. Zaleca się też, aby nadrukować tam nazwę samej firmy. Jeżeli długopis jest dostatecznie duży, to warto także, aby znalazły się tam takie informacje jak adres strony internetowej i siedziby firmy, e-mail oraz numer telefonu.

Istnieją jednak takie modele, które są stworzone do tego, aby je wygrawerować. Gadżety tego typu to świetny pomysł na upominek dla szczególnie ważnych klientów firmy.

Zarówno w przypadku nadruku, jak i grawerowania, nie można przesadzić z ilością treści. Wtedy informacje nie byłyby czytelne dla odbiorców. Kolorystyka powinna być dobrana tak, aby barwy liter oraz tła nie zlewały się ze sobą.

Dlaczego to właśnie długopisy stały się tak popularnym gadżetem reklamowym?

Długopisy reklamowe mogą być rozdawane przy różnych okazjach – i to nie tylko podczas akcji promocyjnych. Nie zajmują wiele miejsca, dlatego zawsze można zabrać je ze sobą na dowolny event. Targi branżowe, konferencje, spotkania biznesowe to wydarzenia stworzone do tego, aby obdarować ich uczestników długopisami z nadrukiem.

Osoba, która otrzyma taki gadżet, prawdopodobnie zawsze będzie miała go przy sobie. Będzie on noszony przez nią w aktówce, plecaku lub zostanie położony na biurku. Gwarantuje to, że treść umieszczona na długopisie będzie budować świadomość marki wśród wielu potencjalnych klientów.

0
0
oceń tekst 0 głosów 0%